VII КЛАС
ПЛАН РАБОТЫ ПА ПРАДМЕЦЕ «БЕЛАРУСКАЯ ЛІТАРАТУРА»
З 20 ПА 24 КРАСАВІКА 2020 ГОДА
НАСТАЎНІК: ЯТЧЭНЯ АЛЕНА ВАСІЛЬЕЎНА
Дата |
Тэма |
Класная работа |
Дамашняе заданне |
20.04 |
Мікола Лупсякоў "Мэры Кэт". Вобраз галоўнага героя твора |
Вызначце адзін ці некалькі правільных адказаў: 1.Аповед у творы вядзецца ад імя: 1) Эмы Пшанічнай; 2) Янкі Маркаўцова; 3) Антона Бубнова; 4) аўтара; 5) Ганны Паяркавай. 2.Бацька Эмы працаваў: 1) шафёрам; 2) старшынёй калгаса; 3) брыгадзірам; 4) настаўнікам; 5) аграномам. 3.Маці Эмы Пшанічнай была: 1) вучоным; 2) селекцыянерам; 3) паштальёнам; 4) медсястрой; 5) даяркай. 4.Пантона-Мантона-Дэмантона ў творы – гэта: 1) мянушка класнага кіраўніка, дзе вучыцца Антон Бубноў; 2) Ганны Паяркавай; 3) Эмы Пшанічнай; 4) Янкі Маркаўцова; 5) “таемнае” імя, якое Антон прыдумаў сам. 5.Першы раз Антон Бубноў убачыў Эму Пшанічную на ўроку: 1) малявання; 2) фізічнай культуры; 3) беларускай мовы; 4) матэматыкі; 5) рускай літаратуры. 6.Антон Бубноў вырашыў, што з першага дня будзе самым вялікім ворагам для Эмы, і адразу ж: 1) зляпіў з хлеба шарык і запусціў яго ў дзяўчынку; 2) тузануў два разы за доўгую касу; 3) прыдумаў крыўдную мянушку; 4) схаваў на перапынку яе партфель з замком “маланка”; 5) на вялікім перапынку паклаў на стул Эме кнопку. 7.У Антона, калі ён пабачыў, як добра катаецца Эма на каньках, узнікла думка: 1) працягваць помсціць ёй; 2) пайсці і памірыцца з дзяўчынкаю; 3) купіць сабе канькі; 4) навучыцца катацца, як Эма; 5) “я з ёю не толькі сябраваць, а і зусім знацца не хачу”. 8. Памяняйце пункты кампазіцыі так, каб яны адпавядалі паслядоўнасці падзей, апісаных у апавяданні (упішыце ў кожныя дужкі новы нумар): ( ) 1) – Навошта ты пакрыўдзіў такую добрую, прыгожую дзяўчынку? - Гэта не я, – сказаў я, – гэта нехта іншы. ( ) 2) Я іду да самай далёкай крыніцы, дастаю з-пад палы чаравікі з канькамі і пачынаю пера-абувацца. Потым ступаю на лёд. І не магу ўстаяць: мае ногі коўзаюцца – адна ўлева, другая ўправа. ( ) 3) Эма паднялася ды так складна адказала, што мы ўсе раты паразяўлялі. Мы тады яшчэ не ведалі, што Эма – круглая пяцёрачніца. ( ) 4) – Антон, – з усмешкай пытае яна, – калі гэта ты навучыўся катацца на каньках? - А вось і навучыўся, – не без гонару кажу я. – Не толькі ж табе адной катацца, Мэры Кэт. ( ) 5) Неяк аднойчы ў выхадны дзень я ішоў па вуліцы і на рагу нос у нос сутыкнуўся з Эмай. |
Вывучыць урывак з апавядання (пачынаючы са слоў "Я чую... Я чую, як шуміць вецер..." і да канца твора) на памяць.
|
Спасылкі ў Інтэрнэце па тэме ўрока |
|||
Дата |
Тэма |
Класная работа |
Дамашняе заданне |
23.04 |
Алена Васілевіч "Горкі ліпавы мёд" |
1. Прачытаць апавяданне А. Васілевіч "Горкі ліпавы мёд" (глядзі спасылку) 2. Скласці план апавядання |
Падрыхтавацца да тэматычнага кантролю па пытаннях да раздзела с. 159-160 |
Спасылкі ў Інтэрнэце па тэме ўрока |
Алена Васілевіч "Горкі ліпавы мёд" |